Back in Time - K. Smith

December 7th, 2010, 1:04 am

     Average Rating: None      
Never trust a bunny. Ever.

Author Comments:

Kirbysmith [DJ], December 7th, 2010, 1:11 am

Yes, Veas is riding a wagon. And it says "Pamcaeks."

Hmm… is THAT what the wood land creatures were running from?

I know, the title "Back in Time" doesn't make much sense… yet. You'll just have to wait and see! I sent CW a PM, so I'll have to wait to hear what she (it's a typo, I swear!) says about this before I just start spitting out ideas.

Plus, sorry, Accel, but no summation spotlight for you.

EDIT: added extra dialog.

Advertisement, September 22nd, 2019, 4:36 pm


Kirbysmith [DJ], December 7th, 2010, 2:42 am


BTW, the orange's name isn't really "Eh! Steve!". That's just part of the reference. I don't know "his" name.

EDIT: In other news, Jake has freaked-out face, again!:
http://bang.smackjeeves.com/comics/997466/its-fightin-time-not-really-but-you-get-the- picture-anx/

Celestial_Wolf, December 7th, 2010, 4:18 pm


Alright, at least one of you is on the right track to figuring out who the other Thorn is. But that was the easier part to figure out. Now I want you to tell me why we are seeing two Thorn's at once. What was the plan in motion here? That's the hard part to figure out in this riddle.

And also, I've reached the most PM's in one night due to this twist. Yeah... thanks for that.

Expect the answer tomorrow. It would have been tonight but... Continuum Shift arrived. And I've been playing that.

User Comments:

AnXjak, December 7th, 2010, 2:26 am


It lacks beans!

Veas is crazy.

Kirbysmith [DJ], December 7th, 2010, 2:35 am


^You'd be, too if that orange did a DBZ-esque explosion in your face! That, and he's making a reference that the real Veas might appreciate. ;)

You like my comic, no?

On another note… "What, no BEANS?!"

AnXjak, December 7th, 2010, 2:36 am


Indeed. Lol.

Neko_Neko_Diamata, December 7th, 2010, 4:05 am


PJ Thorn just soiled her diaper, and we all heard it!

Gaia Now has to diaper the other one, and then we've got two Thorns wandering around in needs of changes.

That or they'll team up and Gaia will be double-dead for diapering just one of them :(.

I'm confused and lost on this. All I predict the PJ one is the phoney.

Also kirbysmith, are you going to finish up with Sasha soon? I have a feeling Gaia won't be usable due to punishment very soon...

Chaos The Hedgehog4444, December 7th, 2010, 5:55 am


I still think the 2 thorns has something to do with the rosrade Thorn

Kirbysmith [DJ], December 7th, 2010, 7:03 am


^Nope. No sirrie, bob! Er, I mean Chaos.
Dramen RX was defeated. And it couldn't talk. Plus, it's obvious that the "jammies" Thorn has the same powers as the real Thorn. (The battle with Zack.) Oh, and there's the important issue of eye-colour.

Kirbysmith [DJ], December 7th, 2010, 7:18 am

@Neko:
Actually, she was more concerned about the other Thorn hearing it than anyone else.

I really can't say what's going to happen, but I don't think Gaia really cares if she's the real Thorn or not.

And yes, I'll wrap it up. I'll wrap it up before Zak "hits" the guild.

Sadpanda, December 7th, 2010, 9:31 am


So wait
Can I post my comic some time soon, or do you still need to use Soap for your crazy plot or whatever you have planned?

FerreTrip, December 7th, 2010, 1:21 pm


Penultimate panel = best face for Myst ever. XDD

Klonoacomics, December 7th, 2010, 1:45 pm


Mega lol

AnXjak, December 7th, 2010, 1:46 pm


Gasp!

The Jake face! :D

Seav, December 7th, 2010, 3:32 pm


Eh! Steve!

RiakenTh, December 7th, 2010, 5:54 pm


I say you stab both!

Kirbysmith [DJ], December 7th, 2010, 7:07 pm


@Riaken: No, then you would be charged for tyranny, or even mutiny, causing B.A.N.G. to go up in smoke.
I say we get the role of guild master fair and square.

@Veas: Oh look. A wagon fulla pamcaeks! And not in the champeen-ship!
Time to go into a montage in the past!!!


GUILD UPDATES AND NEWS

a f f i l i a t e s

Wanna Affiliate?
Wanna Affiliate?
Wanna Affliate?

c r e d i t s

Site Design by kingv
Hosted by Smackjeeves